woensdag 19 maart 2014

TREND • BLOOMING FASHION

Ik heb een nieuw onderwerp toegevoegd aan mijn blog. Deze heet 'trend'. Elke woensdag bespreek ik een nieuwe trend. Dit kan o.a. over fashion, interieur of beauty gaan. Voor elke trend maak ik een collage. Deze zal ik ook plaatsen. Vandaag bespreek ik de trend 'blooming'. Deze trend zul je deze zomer veel tegenkomen.

Als je de zomer collecties voor 2014 al gezien hebt, dan zal deze trend je vast op gevallen zijn. Blooming is een kleurrijke trend waar je eindeloos mee kan mixen em matchen. Het gaat hier wel om frisse bloemen met een exotisch tintje. Het liefst niet te lief, maar stoer en opvallend. Match daarom dan ook gerust verschillende prints met elkaar. Maar het kan ook alleen een detail zijn in je outfit. Zoals bijvoorbeeld een bloemenkrans, maar dan niet met roosjes of madeliefjes. Match een schattige bloemenprint met een felle exotische bloemenprint bijvoorbeeld.


In de collage die ik heb gemaakt heb ik verschillende prints gebruikt. Ook zijn het voornamelijk felle kleuren. Roze is een veel terugkomende kleur. Bij elkaar zorgt het voor een fris en vrolijk beeld. Dit belooft dus een kleurrijke zomer te worden. Ik heb er al helemaal zin in! 


Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de exotische bloemenprints. Dit is voor mij een totaal andere style dan wat ik normaal draag. Meestal kies ik voor zwart en niet te veel prints. Maar deze zomer ga ik daar verandering in brengen.  Ik ben helemaal verliefd op de espadrilles hierboven.  Ik heb ze al in de winkel gespot en ze zijn geweldig. Deze ga ik zeker kopen. Hebben jullie ook al iets gaafs gespot voor deze zomer?

Liefs,

Monica





Geen opmerkingen :

Een reactie posten