vrijdag 21 maart 2014

PHOTOGRAPHY • PINTEREST FOTOGRAFIE INSPIRATIE

Voor mijn opleiding heb ik vorig jaar een Pinterest account aan moeten maken. Ik heb het toen gedaan omdat het verplicht was, maar ik vond er niks aan. Nou loop ik sinds februari stage in de fotostudio van een comminucatiebureau. En de eerste dag werd mij verteld dat ik een Pinterest account moest hebben zodat ik inspiratie kon opdoen en mijn beeld kon verbreden. Ik kon me niet voorstellen dat dit d.m.v. Pinterest zou gaan lukken. Maar nu ik vijf maanden verder ben wil ik niets anders meer dan 'pinnen'. Als je goed zoekt en de juiste pinners volgt, dan is Pinterest inderdaad heel handig. Om jullie te overtuigen heb ik een paar inspiraties van mijn fotografie bord uitgezocht.







Dit was een kleine selectie uit mijn fotografie bord. Ik word altijd heel vrolijk van zulke mooie foto's. Wil je meer hier van zien klik dan hier http://www.pinterest.com/jeunejoliebelle/photography/

Liefs,

Monica






Geen opmerkingen :

Een reactie posten