donderdag 27 maart 2014

BEAUTY • FAVORITE LIPSTICKS

Een lipstick is heel bepalend voor je uitstraling. Een knallende kleur straalt zelfvertrouwen uit. Een neutrale kleur geeft een natuurlijke en rustige uitstraling. Zo kan je met alle kleuren een andere uitstraling creëren. Ik heb zelf verschillende kleuren lipsticks. Zo heb ik voor elke stemming of gelegenheid een andere kleur. Ik heb ze dan ook van verschillende merken en prijzen. Voor jullie heb ik mijn vier favoriete lipsticks uitgezocht.

Van links naar rechts.


Catrice 190 The Nuder The Better
Ik zocht een nude kleur lipstick. En deze heb ik gevonden. Het is een hele natuurlijke kleur. Je ziet bijna niet dat je een lipstick op hebt. Hij is best wel smeuïg, maar aan de binnenkant van mijn lippen vind ik 'm nooit zo heel mooi zitten. Bij mij blijft hij wel een paar uur zitten. Voor de prijs is het een hele goede lipstick. Catrice lipstick 190 The Nude The Better 3,99 bij Kruidvat.


Chanel Rouge Coco 11 Légende
Ik weet nog heel goed dat ik deze lipstick kocht in Parijs. Ik wilde heel graag een lipstick van Chanel kopen in Parijs. Toen ik vorig jaar in Parijs was met mijn vader, hebben we drie uur rond gelopen in Galeries Lafayette. Na die drie uur had ik eindelijk de juiste lipstick gevonden in de shop in shop van Chanel. Dit was een hele beleving. Maar uiteindelijk vind ik de lipstick wel heel erg tegenvallen. Hij blijft heel kort zitten. Doordat hij heel smeuïg is dekt die wel heel mooi. En ja de verpakking is natuurlijk heel mooi voor op je toilettafel. Chanel Rouge Coco 11 Légende kost 32,99 bij Chanel.


Hema Moisturising Lipstick 15
Dit is absoluut mijn favoriete lipstick! De kleur vind ik sowieso al heel gaaf. En hij blijft soms wel een hele dag zitten. Ik was altijd al tevreden over de beauty producten van Hema, maar na deze lipstick al helemaal. Ik vind het alleen jammer dat de kleuren allemaal vrij donker zijn uit deze collectie. Deze Moisturising Lipstick 15 kost 3,00 bij Hema.


Lancôme Rouge In Love 300M Beige Dentelle
Een tijdje geleden hadden ze bij Ici Paris XL een actie dat je 40% korting kreeg op alle lipsticks. Toen heb ik advies gevraagd voor een goede lipstick. Mij werd toen deze van Lancôme aangeraden. De kleur vind ik echt prachtig. Er zit iets een glansje in. En hij blijft ook heel goed zitten. Hij is niet heel smeuïg, maar dat maakt bij deze verder niet uit. Ik ben dan ook heel blij met deze lipstick. Deze Lancôme Rouge In Love 300M Beige Dentelle lipstick kost 32,00 bij Ici Paris XL. 

Mijn favoriete lipstick is toch echt de goedkoopste, van Hema. Zo zie je maar weer dat merk en prijs niet altijd iets zegt over de kwaliteit. Ik denk dat ik morgen maar weer eens voor de rode Hema lipstick ga. 

Liefs,

Monica












Geen opmerkingen :

Een reactie posten