dinsdag 4 maart 2014

BEAUTY • ESSENCE NUDE NAILS

Ik hou heel erg van natuurlijke kleuren. Dit is met mijn kleding, interieur en make-up zo. Het liefst zo onopvallend mogelijk allemaal. Ik spring er liever uit met bijzondere kledingstukken en vormen, maar niet met kleuren. Hoe dit komt? Ik denk omdat ons huis ook altijd ingericht is met rustige natuurlijke kleuren. En mijn moeder dit ook terug bracht in haar kleding. Want ja zo moeder zo dochter. Zo kwam mijn moeder pas thuis met een prachtige nude kleur nagellak van Essence. Zo snel als ik kon ben ik naar de Kruidvat geracet om ook een potje te halen. Ik heb toen meteen twee handige hulpmiddeltjes voor het nagelslakken meegenomen. Knoei jij ook altijd met nagellak en lukt het nooit netjes? En ben je benieuwd naar deze ''hulpmiddeltjes''? Lees dan verder!

Ik erger me altijd aan mijn slordige nagelriemen. Als ik mijn nagels dan netjes had gelakt dan zag het er toch weer niet mooi uit. Ik was al heel lang van plan een bokkepootje te kopen, maar ondertussen had ik dat nog steeds niet gedaan. Maar toen ik naar de Kruidvat ging zag ik een bokkepootje liggen van zandsteen. Dit leek me super handig, want de meeste zijn van rubber. En ik kan vertellen hij is ook echt super fijn. Je kan hier makkelijk je nagelriemen mee wegdrukken. Ook kun je restjes nagellak er mee weghalen zonder je nagels te beschadigen. Deze 'cuticle pusher' (bokkepootje) van Essence kost 1,99 bij Kruidvat.

Het tweede ''hulpmiddeltje'' is een 'gel corrector'. Hiermee kun je makkelijk nagellak verwijderen die je geknoeid hebt. Ik heb altijd dat ik naast mijn nagels lak. Vooral bij mijn rechter hand. Maar met dit handige hulpmiddel kan ik het makkelijk verwijderen. Deze 'gel nail corrector' kost 1,99 bij Kruidvat. 



Zoals ik al vertelde ging ik eigenlijk naar de Kruidvat voor de nude nagellak. Maar nu zijn mijn nagels wel helemaal netjes en glad om te lakken. Ik doe altijd eerst nog een base coat op mijn nagels voordat ik de kleur er op doe. Ondanks dat dit een hele neutrale kleur is doe ik toch een base coat op. 


Ik vind zelf altijd de nagellakken van Essence heel fijn. Meestal dekken ze in een keer en drogen ze snel. Met deze kleur is dat ook zo. Een laag is in principe al wel genoeg, maar een tweede dekt natuurlijk altijd beter. Op de foto heb ik een laag gedaan. En zoals je ziet komt de kleur ook heel erg overeen met het potje. Ik vind de kleur echt prachtig. Deze neutrale kleur is ook heel handig voor op het werk. Deze nagellak (dare it nude nr. 162) van Essence kost 1,69 bij Kruidvat. 


Heb jij ook altijd zo'n schik met de producten van Essence? Of heb je nog handige tips voor het nagelslakken? Ik hoor het allemaal graag.

Liefs,
Monica






Geen opmerkingen :

Een reactie posten