maandag 10 maart 2014

PERSONAL • WAT ZIT ER IN MIJN TAS?

Ik heb standaard altijd een hele volle tas mee. Ik dan ook altijd een grote tas mee. Een clutch is niks voor mij, want dat betekent dat ik niet alles mee kan nemen. Of dat ik keuzes moet maken wat wel en niet mee mag. En dat kan ik dus niet. Om eens te kijken wat er nou precies allemaal in zit, heb ik mijn tas leeg gehaald. Ik vond eigenlijk niets wat ik nooit gebruik.

Na deze paar zonnige dagen zit mijn zonnebril weer standaard in mijn tas. Ik mis alleen de zonnebrand nog. Deze ga ik meteen op mijn boodschappenlijstje zetten. Mijn leren mapje waar ik alle bonnetjes in bewaar vind ik zo mooi. Sinds kort bewaar ik alle bonnetjes. Zo kan ik makkelijk zien hoeveel iets kostte. Dit is handig voor mijn blog. Natuurlijk heb ik altijd mijn portemonnee mee. Een deodorant altijd heel fijn om mee te hebben. Verder kan ik niet zonder mijn mobiel, brillenkoker met bril, toilettas en oortjes. Zonder mijn bobbel kan ik echt niet. Deze waterfles is zo fijn, want hij filtert het water. Alleen is de fles een beetje misvormd, want ik was zo dom om 'm in de vaatwasser te doen. Ook heb ik altijd een schetsboekje mee. Als mij opeens een idee te binnen schiet voor in een ontwerpproces, dan kan ik meteen schetsen. Verder heb ik altijd mijn planner mee voor Jeune, Jolie, Belle, een tijdschrift (Elle, Flow, Marie Claire of Glamour) en natuurlijk mijn agenda. 


Ik heb ook even mijn toilettas leeg gehaald. Jullie zullen misschien wel denken, wat een medicijnen. Maar eigenlijk gebruik ik vrijwel nooit medicijnen. Ik heb ze dan ook eigenlijk bij me voor anderen. Daarnaast ligt mijn mondspray. Deze zag ik pas bij de Action liggen. Super handig! Het mooiste uit mijn toilettas vind ik de parfum van Elie Saab. Verder heb ik altijd stiekjes, handcrème, concealer, mascara, lipstick, spiegeltje, labello en poeder mee. Voor als ik met de trein gereisd heb vind ik het altijd fijn om mijn handen te reinigen met de handgel van de Hema. En voor de schrale lippen heb ik altijd Vaseline mee. Deze limited edition met champagne vind ik echt prachtig. 

Hebben jullie ook altijd zo'n volle tas? Tip: Koop een tas organizer. Zo kun je alles makkelijk in een andere tas doen. 

Liefs,
Monica


Geen opmerkingen :

Een reactie posten