vrijdag 28 februari 2014

BEAUTY • MIJN PARFUMS

Een jaar geleden had ik nog een tassenverslaving, maar nu is dit overgeslagen in een parfumverslaving. Helaas is dit een dure verslaving. Maar ik hou zo van lekkere parfums, de mooie verpakkingen en het kopen in de parfumerie. Ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel dan. Ik heb dan ook al een aardige verzameling versleten. En weer een nieuwe verzameling er bij. Ik zal jullie even een kijkje laten nemen in mijn ''snoepwinkel''.

Elie Saab
Vorig weekend heb ik mezelf op deze parfum van Elie Saab getrakteerd. Ik wilde deze al heel lang. En ik had mijn eerste stagegeld binnen, dus dat leek me een goed moment. En toevallig hadden ze bij de Ici Paris XL een actie dat je op alle geurensets 40% korting kreeg. Dit scheelde dus echt enorm. Ik heb de eau de parfum van 50 ml. gekocht. Het is een heerlijke geur voor overdag en 's avonds. En helemaal niet zwaar vergeleken met de meeste eau de parfums. 


Bij de geurenset van Elie Saab zat ook nog de parfum van 10 ml. Deze heb ik in mijn tas. Altijd handig voor onderweg. De 40% kortingsactie op alle geurensets bij Ici Paris XL geldt nog deze hele week.


Kate Moss - Vintage
Een paar jaar geleden kreeg ik deze eau de toilette van mijn zus. Ik vond het eerst een hele aparte geur, maar later vond ik 'm heel lekker. Het is een geur die heel duidelijk te onderscheiden is van andere geuren. Ik heb nu onderhand dan ook al 5 flesjes versleten. Alleen het minder leuke nieuws is dat deze geur sinds een half jaar nergens meer te koop is. Ik heb in alle winkels nog de laatste flesjes gekocht. Dus ik ben er maar heel zuinig mee. 


Burberry - Body
Vaak als ik een nachtje weg ga of ga reizen, dan wil ik altijd parfum mee. Maar grote flesjes meenemen vind ik altijd zo lastig. Nou liep ik zaterdag in de Etos en daar hadden ze parfums van 5 ml. voor maar 4,99. Ik was heel gelukkig toen ik zag dat Burberry Body er tussen stond. Dit is echt een heerlijke geur! 


Dolce & Gabanna - women collection
Ik heb deze eau de toilette's van D&G twee jaar geleden gekocht bij de Bijenkorf. Ze zaten in een prachtig leren tasje van D&G. Ik ben er nog steeds helemaal happy mee. Het zijn vijf flesjes de nummers: 1, 3, 6, 10 en 18 van 20 ml. Nummer 18 heb ik onderhand al helemaal op. Ik vind het alleen jammer dat de geur snel weg is, maar dat is vaak zo met eau de toilette. Vooral in de zomer zijn het heerlijke geuren.


Chanel - No. 5 pour les cheveux
Mijn moeder kwam een paar jaar geleden opeens aan met Chanel Chance voor ik je haar. Dit leek mij super handig, vooral in de zomer met zonnebrand. Toen heb ik voor mijn verjaardag Chanel N0. 5 gehad voor in mijn haar. Als ik deze in mijn haar heb dan ruik ik de hele dag een heerlijke geur om me heen. Dit is absoluut mijn favoriet!


Zo dit was mijn parfum verzameling. Ik ben benieuwd of jullie ook zo'n verzameling hebben. En als je ook graag parfum koopt. Hou dan de acties van Ici Paris XL in de gaten. 

Liefs,
Monica 







Geen opmerkingen :

Een reactie posten