vrijdag 14 februari 2014

LIFESTYLE • LOVE IS IN THE AIR

Love is in the air vandaag, want het is valentijnsdag. Een belangrijke en spannende dag voor de mensen die verliefd zijn. Dit is het moment dat zij hun liefde voor een ander kunnen uiten. Misschien ben jij ook wel zo'n iemand. Dan zit je waarschijnlijk de hele dag te wachten op een kaartje, berichtje, bos rozen of een romantische date. Of misschien heb je al een hele leuke/lieve partner aan de haak geslagen. Dan is dit het moment om eens romantisch samen te zijn. Maar er zijn natuurlijk ook mensen voor wie dit een hele moeilijke dag is. Ik heb hier een paar lieve quotes om je valentijn mee te verrassen. Ook heb ik gedacht aan de eenzame vrijgezellen. 

                                            














Ik vrees dat ik tot de eenzame vrijgezellen behoor. Hoewel eenzaam kan ik mezelf niet noemen. Ik gok dat er vandaag geen kaartjes, berichtjes, rozen of romantische dates zijn voor mij. En zelf heb ik ook niks/niemand in gedachten. Ik ben happy single, maar misschien dat ik wel met een doos tissues romantische films ga kijken. Herken je jezelf hier wel in? Dan heb ik hier een paar quotes om valentijnsdag mee door te komen. 











Ik wens jullie een hele fijne valentijnsdag. Hopelijk worden jullie verrast en anders een goed moment om jezelf te verwennen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en lovestories. 

Liefs,
Monica








Geen opmerkingen :

Een reactie posten