zondag 23 februari 2014

INTERIOR • LEUKE BETAALBARE WOONACCESSOIRES

Altijd ben ik bezig met mijn kamertje leuk inrichten. Ik kan hier nooit mee stoppen. En als ik iets leuks in de winkels zie dan koop ik het zonder twijfelen. Mijn kamer staat nu onderhand ook wel heel erg vol met spullen. Maar het is wel super gezellig. Ik hou vooral van vintage en broccante woonaccessoires. Het kan bij mij niet knus genoeg. Afgelopen week weer wezen winkelen en toen heb ik hele leuke betaalbare woonaccessoires gekocht. Misschien zit er wel iets tussen voor je eigen kamertje.

Dit huisje heb ik bij de Action gekocht. Ik vond de blauwe en bruin/grijze tekst heel mooi. Je kan deze leuk neerzetten, maar je kan 'm ook ophangen aan het touwtje. De windlichtjes heb ik bij de Blokker ge kocht. Deze kleuren passen heel mooi bij het huisje. Het huisje van de Action kost 0,99 en de windlichtjes van de Blokker 0,99 per stuk.


Ik vind het altijd fijn om een kan water op mijn bureau te hebben staan. Maar ik vond ze altijd zo saai. Nou hadden ze deze super leuke waterkan bij de Action. Hij deed me een beetje denken aan de producten van Riviera Maison. Alleen dan een stuk goedkoper. Maar toen zocht ik er nog een glas bij. Na lang zoeken heb ik bij de Blokker dit prachtige glas gevonden. De letters zijn precies het zelfde, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. De waterkan van de Action kost 1,95 en het glas van de Blokker kost  2,49. 


Mijn moeder kwam pas thuis met een prachtige blauwe vaas. Ik vroeg haar meteen waar ze 'm gekocht had en dat bleek dus bij de Action te zijn. Dus ik meteen naar de Action. En toen zag ik dat ze 'm ook in het roze hadden. Ik helemaal blij, want deze past perfect bij mijn inrichting. Ik heb er twee kunstbloemen in gedaan die ik nog had liggen. De vaas is ongeveer 40 cm hoog en kost 4,95 bij de Action. 


Ik ben helemaal verliefd op dit glazenbord. De graveringen vind ik super. Deze past goed bij mijn vintage stijl. Ik zou er wel een heel servies van willen, maar ze hebben alleen deze maat. Het glas vond ik leuk om nog eens voor een cadeautje te gebruiken. Het bord kost 0,79 en het glas 0,54 allebei van de Action. 

Mijn kamer staat weer lekker vol en wordt ook steeds voller met al deze leuke spulletjes. Ik zal jullie binnenkort kennis laten maken met mijn kamertje.

Liefs,
Monica




Geen opmerkingen :

Een reactie posten