donderdag 13 februari 2014

PHOTOGRAPHY • MIJN PORTFOLIO

Zoals jullie misschien al wel gelezen hebben ben ik veel bezig met fotografie. In mijn vrijetijd ga ik graag met mijn camera op pad. Ik heb al een paar jaar de Canon eos 550D. Naar mijn mening echt een super camera. Ik fotografeer voornamelijk: expositie's, natuur, architectuur en mode. In dit artikel zal ik een paar foto's uit mijn portfolio laten zien en vertel ik er kort iets over. 



                                      

Deze foto hierboven is in Brussel gemaakt. Mijn zus moest hier de stoelendans doen met 87 mensen uit verschillende landen. De hoofdprijs was levenslange stoel in de Thalys. Uiteindelijk is ze tweede geworden en hebben we een reisje naar Parijs gekregen. Na deze geweldige middag zijn we de stad in gegaan. Toen de zon ging schijnen heb ik dit prachtige plaatje vastgelegd. 



Deze foto heb ik gemaakt bij natuurgebied Rijnauwen. Ik heb deze foto gemaakt, omdat ik de weerspiegeling in het water zo mooi vond.



Voor een schoolproject heb ik een fotoshoot gedaan voor jeans merk Lee. Deze shoot werd gehouden in Utrecht. Het was super leuk om te doen. De beoordeling was dan ook super.



Afgelopen zomer was ik op vakantie in Frankrijk. Ik ga hier elk jaar op vakantie en vind het altijd geweldig om te fotograferen in de prachtige kerken. Deze foto heb ik in een kerk gemaakt bij Parijs. Ik vind dit een hele mooie foto. De schaduwen en lichtval vind ik prachtig.



Dit is mijn lievelings foto. Ik heb deze foto gemaakt in het MOMU in Antwerpen. Hier was een tentoonstelling van Madame Gres. Deze vrouw heeft echt prachtige jurken ontworpen. Toen ik deze foto gemaakt had wilde ik 'm bijna verwijderen, maar gelukkig heb ik dat toch niet gedaan. De foto is bewogen, maar het effect is zo gaaf. 

Ik vind het super mijn foto's met jullie te delen. Jullie zullen ook nog veel vaker foto's van mij tegenkomen op mijn blog. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen :

Een reactie posten