woensdag 19 februari 2014

FASHION • PRIMARK SHOPLOG

Afgelopen zondag ging ik met mijn moeder op weg naar de Kunsthal in Rotterdam. Maar dit verliep iets anders dan gepland. Toen we met de trein langs Rotterdam Alexander kwamen keek ik mijn moeder aan en allebei dachten we het zelfde. We gaan shoppen bij de Primark. Dus we zijn nog snel de trein uitgehold en naar de Primark gelopen. Het was redelijk druk, maar ik leuke artikelen kunnen scoren!
Toen ik deze regenjas zag hangen was ik meteen verliefd. De licht roze paraplu'tjes vind ik echt super schattig. En voor die 10 euro kon ik 'm niet laten hangen.



Deze ketting met parels en gouden schakel met zwart lint kost 4 euro. Het haarstiekje met bloemen kost 2 euro. Deze is heel leuk voor om een knot. 


Ik vond deze zwarte tas echt geweldig. Het is ook heel handig dat er binnen twee vakken in zitten. Deze tas kost 9 euro.


Ik wilde heel graag een tuinbroek van jeans stof. Eindelijk heb ik deze gevonden. Deze kost 15 euro.


Ik vond de kurken knoopjes en het kanten lint heel schattig. Deze legging kost 8 euro.


Dit rokje kost maar 3 euro. Voor die prijs kon ik 'm niet laten hangen.


Dit is toch wel mijn favoriete aankoop. Toen ik deze schoenen zag hangen wist ik meteen ''deze moet ik hebben''. Ze deden me een beetje denken aan de originele Clarks, maar deze vond ik te duur. En deze van de Primark kostte maar 5 euro. 

Alles bij elkaar was ik 56 euro kwijt. Ik ben vooral heel blij met de jas en schoenen. Ik ga binnenkort naar de Primark in Zaandam. Dus dan zal ik vast wel weer een Primark shoplog plaatsen. Hebben jullie nog leuke items gevonden?

Liefs,
Monica



Geen opmerkingen :

Een reactie posten