dinsdag 11 februari 2014

BEAUTY • MIJN TOP 5 VERZORGINGSPRODUCTEN

Ook jullie zullen ze vast wel hebben. Die producten waar je gewoon niet zonder kan. En die bij je dagelijkse ritueel horen. In dit artikel deel ik mijn top 5 verzorgingsproducten met jullie. Verzorgingsproducten van top tot teen. 




Nr.1 Skin Repair Oil - Action
Ik ben al heel lang opzoek naar de perfecte gezichtsverzorging voor mijn droge en gevoelige huid. Nou kwam toevallig mijn moeder vorige week aanzetten met deze olie van de Action. Deze olie werkt tegen littekens, striemen en onregelmatige huidtinten. Ik verwachte er eigenlijk niet zoveel van, maar als ik de commentaren op internet las was het een wondermiddel. Ik gebruik het nu ruim een week en ik ben het er mee eens dat dit een wondermiddel is. Ik heb geen last meer van droge plekjes en de roodheid ook mijn onzuiverheden zijn aanzienlijk minder geworden. Ook een voordeel is dat het heel lekker ruikt. Het deed mij een beetje denken aan Zwitsal. De lavendel en kamille ruiken heerlijk en werken kalmerend. Ik doe deze olie elke avond op voordat ik ga slapen. Je kan het voor je hele lichaam gebruiken. Deze olie is te koop bij de Action voor maar 1,99!



Nr.2 Styling Mousse Volume Sensation - Nivea
Ik gebruik deze styling mousse altijd na het douchen. Ik breng 'm dan aan op handdoek droog haar. Als het dan droog is pluist het niet meer. Ook worden mijn krullen hier mooier van. Ik vind het heel fijn, omdat mijn haar er niet vet van wordt. Aangezien ik mijn haar om de dag was. Dus dit is zeker een aanrader voor mensen met pluizig haar. Deze styling mousse van Nivea kost 3,05.


Nr.3 Tea Tree Water Toner - Lush
Na het reinigen van mijn gezicht 's avonds gebruik ik altijd extra deze toner van Lush. Ik reinig altijd eerst met 'Herbalism' of 'CoalFace' van Lush. En daarna reinig ik met een watje nog extra met deze toner. Ook 's morgens reinig ik mijn gezicht met deze toner. Het is een fijn en natuurlijk product. Vooral 's ochtends vind ik het fijn om te gebruiken. Mijn huid droogt er ook niet van uit. En met een flesje van 100g doe je minimaal 3 maanden. Het is ook meer dan een jaar houdbaar. Deze toner van Lush kost 5,55 voor 100g. 


Nr.4 Spark of Hammam body lotion - Rituals
Ik vind Rituals sowieso al een fijn merk. Maar deze body lotion vind ik super! Elke avond na het douchen doe ik deze op. Dan neemt je huid het het beste op. Als ik 'm dan op heb, heb ik het gevoel alsof ik naar de wellness ben geweest. De geur is echt heerlijk en rustgevend. En natuurlijk word je huid er heel zacht van. Wat ik zelf ook fijn vind is dat er een pompje aan zit. Zo doe je nooit te veel op. Nog een pluspunt is de verpakking. Dus ook leuk om cadeau te geven. Deze body lotion van Rituals kost 12,50. Je kunt de Rituals producten in de Rituals winkels kopen, maar ook bij V&D en DA. 


Nr.5 voetenscrub crème - Etos
Je zult het probleem wel kennen. Dat je het altijd te lang vindt duren totdat je voetencrème ingetrokken is. En je dan je voetverzorging maar laat zitten. Niet doen! Je voeten zijn ook heel belangrijk en hebben dagelijks veel te verduren. Deze voetenscrub is de oplossing. Je hoeft alleen maar je voeten goed te scrubben met deze voetenscrub en met lauwwarm water te afspoelen. En je voeten zijn meteen heerlijk zacht en verzorgd. Deze voetenscrub van de Etos kost 2,99.


Dit was mijn top 5 van verzorgingsproducten. Natuurlijk heb ik nog veel meer favoriete producten, maar die komen een andere keer aan bod. Ik ben benieuwd naar jullie top 5.

Liefs,
Monica



Geen opmerkingen :

Een reactie posten