donderdag 13 februari 2014

INTERIOR • IKEA LIMITED EDITION BRÅKIG

Even een tip tussendoor. Ik was dit weekend naar de IKEA en toen zag ik de super zoete limited edition collectie BRÅKIG. Ik was meteen verliefd. De super zoete pastel kleuren vind ik geweldig. Nou ben ik bij  mijn stagebedrijf bezig met het opknappen van een keet. Hier gaan we een ruimte van maken voor de stylisten. Ik was hiervoor inspiratie aan het zoeken. En aangezien we een pastelkleur groen op de wand hebben leek deze collectie mij een hele goede inspiratie voor de nieuwe meubels. En toen ik hier een moodboard voor aan het maken was dacht ik ''dit moet ik met jullie delen''. Ik vind het een te gekke collectie! 


Hierboven zie je het moodboard dat ik gemaakt heb. Zelf vind ik het roze vloerkleed, de krukjes en de roze en groene stoel heel leuk. Welke producten zouden jullie graag hebben? 

Ik ga denk ik maar snel inkopen doen bij IKEA, want het is maar een tijdelijke collectie. En op=op. Op internet kan je het niet bestellen, maar alleen in de winkel. Ik ben benieuwd of jullie ook zo enthousiast zijn.

Liefs,
Monica


Geen opmerkingen :

Een reactie posten